MIELIPIDE 13.10.2023 13:00

Lukijalta: Ei ihme, että Ikaalisten terveyskeskusta ollaan lakkauttamassa – ”Sain niin huonoa palvelua, että vaihdoin hoitopaikaksi Hämeenkyrön”



Hoidin terveyskeskuksessa ajokorttiasiaa, joka pitäisi saada hoidettua, ettei poliisi veisi korttia. Kyseessä on rutiinitoimenpide, eli ei ollut ensimmäinen kerta. Ikaalisten terveyskeskuksesta sain niin kehnoa palvelua, että menin saman tien vaihtamaan hoitopaikkani Hämeenkyröksi.

Ikaalisten aulassa ei ollut ketään. Asiakaspalvelija odotutti pitkään ja raotti sitten ikkunaa viisi senttiä kysyäkseen mitä haluan.
Ei kuulemma ollut resursseja hoitaa asiaa. Asiakkaalle on todella loukkaavaa joutua tuollaisen ”palvelun” kohteeksi.
Hämeenkyrön terveyskeskuksessa kohdeltiin niin kuin ihmistä ja asiakasta pitääkin. Odottamaan toki jouduin, kun ei ollut kiireellinen asia, mutta asia kuitenkin hoitui.
Ikaalisten terveyskeskuksen toiminta on todella huonolla hapella. Omien kokemuksieni mukaan touhu alkaa olla jo ala-arvoista. Vain hammaslääkärihoito hoitui nopeasti ja mallikkaasti.
Ei ihmekään, että terveyskeskusta ollaan sulkemassa. Turhaa perustella kävijämäärillä, kun hoitoa ei edes saa. Eli Hämeenkyrön terveyskeskus hoiti asian hyvin, Ikaalinen ei edes halunnut hoitaa.

Jari Kaasalainen

Jaa artikkeli

Facebook Twitter Kommentoi

Kommentit

Toivomme vilkasta ja moniäänistä keskustelua! Noudatathan pelisääntöjä.

Kirjoita selkeästi ja napakasti. Kaikki viestit luetaan ja hyväksytään ennen julkaisua. Loukkaavia, henkilöön meneviä tai vihamielisiä kommentteja emme julkaise.

Kiitos kommentistasi!

 

Anna nimimerkki, mikäli et halua kommentoida omalla nimelläsi.

Tämän kentän sisältö pidetään yksityisenä eikä sitä näytetä julkisesti.

No Jaa..
26.04.2024 09:09

On myös samanlaisia kokemuksia Ikaalisten terveyskeskuksen palveluksesta ja ajanvarauksesta 'kiireineen'. En ylistäisi Ikaalisten hammashoitoakaan. Ronkitaan puuduttamatta vaikka asiakas sitä pyytää. Palautuu kansakouluajan hammashoidon kokemukset ja sen aikaiset hoitomenetelmät hyvin mieleen.

Lue lisää

HÄMEENKYRÖ, IKAALINEN 19.7.2024 09:00 Tilaajille

Pirhan henkilöstön suositteluhalukkuus nousi – Tulos yhä negatiivinen

PÄÄKIRJOITUS 17.7.2024 12:00 Tilaajille

Pääkirjoitus: Saneerausinto näkyy Acutassa – ”Vuodeosastoilla makaa ihmisiä, joiden paikka olisi tehostetun palveluasumisen piirissä”

HÄMEENKYRÖ 2.7.2024 07:00 Tilaajille

Maanantai on päivystyksen pahin päivä – Myös omalla toiminnalla voi vaikuttaa terveyspalveluiden sujuvuuteen

PÄÄKIRJOITUS 26.6.2024 06:00 Tilaajille

Pääkirjoitus: Digiklinikka voi säästää aikaa ja vaivaa – ”Tyytyväisiä ovat sekä potilas että hyvinvointialueen kukkaronvartija”

MIELIPIDE 4.6.2024 17:00 Tilaajille

Lukijalta: Kehityksen kyydissä itsensä parhaaksi – ” Ihmettelen niitä puheenvuoroja, joissa on kyseenalaistettu koko ison uudistuksen ja järjestelmän toimivuus jo ennen kuin se on edes valmis”