IKAALINEN 29.8.2023 15:25 Tilaajille

Ikaalisten kaupungilta ja lukuisilta yhteisöiltä kannanotto Pirhan suunnitelmiin palvelujen alasjaosta: Toimivien ja kustannustehokkaiden palvelujen lopettaminen Ikaalisista ei tuo kustannussäästöjä eikä paranna palveluja

Ikaalisten kaupunki ja lukuisat ikaalilaiset yhteisöt ovat tehneet yhteisen kannanoton Pirkanmaan hyvinvointialueen palveluverkon valmistelusta, johon kuuluu muun muassa suunnitelma Ikaalisten vuodeosaston sulkemisesta ja muiden palveluiden tulevaisuudesta. Kannanotto julkaistaan tänään tiistaina Ikaalisissa Pirhan asukastilaisuudessa.

Haluatko jatkaa lukemista?

Artikkeli on luettavissa UutisOivan tilaajille. Kaikkiin tilauksiin sisältyy kirjautumistunnukset.
Voit myös ostaa vuorokauden lukuoikeuden oivaseutu.fi -sivuston sisältöön 3 eurolla.

IKAALINEN 12.4.2024 09:00 Tilaajille

Ikaalinen lähtee mukaan ilmastoverkostoon, josta yritykset, maatalous ja yhdistykset saavat apua ilmastotyölleen

IKAALINEN 11.4.2024 09:00 Tilaajille

Parkano jatkaa sinnikkäästi Rukonevan enklaavin siirtohanketta – Alueen koko on noin 200 hehtaaria