Kaupallinen artikkeli 1.12.2023 12:00

Asiakaslähtöisyys on meidän juttumme – ”Meillä on aina sopivassa määrin huumoria mukana työn teossa”

Muutama vuosi sitten me Seutulehti UutisOivan graafisella osastolla huomasimme, että meiltä löytyy intoa ja osaamista niin paljon, että se on käytettävä hyödyksi muuallakin.
Kävi myös ilmi, että monella lehden kautta tutuksi tulleella asiakkalla oli myös muita markkinoinnin ja viestinnän tarpeita. Syntyi mainostoimisto OivaMainos.
Nyt olemme tehneet mainostoimiston hommia seitsemän vuotta. Vuosien varrella projekteina on ollut kuvituksia, asiakaslehtiä, esitteitä, kotisivuja, valokuvausta, videomateriaalia... ja vaikka mitä muuta!
– Asiakaslähtöisyys on meidän juttumme. Uskomme vahvasti yksilölliseen palveluun. Olemme pieni toimija, joten meillä on mahdollisuus palvella asiakkaitamme
ripeästi, mutta kokonaisvaltaisesti, kertoo OivaMainoksen markkinoinnista vastaava Hanna Mäkelä. Hänen mukaansa parasta työssä on ehdottomasti ihmisten kohtaaminen.
– On hienoa päästä tutustumaan erilaisiin ihmisiin ja yrityksiin. Kaikkien tarina on erilainen. On kiinnostavaa kuulla, millaisista juonenkäänteistä yrittäjän tarina on muotoutunut.
Yritykseen tutustuminen on aina ensimmäinen asia projektissa. Joskus siihen riittää yksi puhelinsoitto ja pari sähköpostiviestiä. Yleensä kuitenkin syvennymme asiakkaan liiketoimintaan ja tavoitteisiin. Tarkoituksena on saada kokonaisvaltainen kuva asiakkaasta.
Kaikki perustuu luottamukselle mainostoimiston ja yrityksen välillä. Se rakentuu kohtaamisten ja keskusteluiden kautta.

Mainonta on kokenut suuren muutoksen


Viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana markkinointi on kokenut valtavan murroksen. Perinteinen mainonta sanomalehdissä ja televisiossa on edelleen vahvassa asemassa, mutta se on saanut rinnalleen digitaaliset kanavat, kuten kotisivut ja sosiaalisen median.
Markkinointi on jatkuvaa oppimista ja sopeutumista.
Monikanavainen strategia tarjoaa joustavuutta ja mahdollisuuden reagoida nopeasti muuttuviin markkinaolosuhteisiin.
– Kannustamme aina asiakkaitamme mahdollisimman monikanavaiseen markkinointiin, Hanna Mäkelä kertoo.

Kysyminen ei maksa mitään


Moni yrittäjä miettii näitä asioita yksin arjen kiireen keskellä. Kannattaakin välillä kysyä ammattilaisen näkemystä asioihin. OivaMainos tarjoaa uusille asiakkaille aina veloituksettoman aloituspalaverin. – Kysyminen ei maksa mitään, vahvistaa OivaMainoksen asiakkuuspäällikkö Natasha Hjelm. Natasha kertoo, että suurin osa mainostoimiston asiakkaista on pysynyt asiakkaina pitkään.
– On ollut hienoa tehdä heidän kanssaan yhteistyötä monen vuoden ajan, hän kertoo. Asiakkaat ja yhteistyökumppanit
oppii tuntemaan hyvin vuosien kuluessa.
– Meillä on aina sopivassa määrin huumoria mukana työn teossa. Töitä tehdään tosissaan, mutta rennolla otteella, Natasha Hjelm kertoo.

Mainostoimisto OivaMainos

Nuijamiestentie 1,
Hämeenkyrö
www.oivamainos.fi
044 558 9301

Jaa artikkeli

Facebook Twitter

Lue lisää

IKAALINEN 19.6.2024 09:00 Tilaajille

”Yhteiskoulun tilanne ei ole ainakaan parantunut” – Ikaalisten valtuusto keskusteli yhteiskoulusta, mutta päätöksiä ei ollut tehtävänä

IKAALINEN 18.6.2024 17:00 Tilaajille

Ikaalinen alkaa kaivaa esiin kolmen miljoonan säästöjä

IKAALINEN 18.6.2024 12:40 Tilaajille

Luhalahden koulun ovet jäävät säppiin ensi kevään jälkeen – Kaupunginvaltuusto kävi tiiviin keskustelun ja päätti äänestyksen jälkeen lakkauttaa koulun

IKAALINEN 17.6.2024 22:26 Tilaajille

Luhalahden koulu lakkautetaan syksystä 2025 alkaen – Esitys kahden vuoden jatkoajasta koululle hylättiin kahdessa äänestyksessä

IKAALINEN 17.6.2024 13:00 Tilaajille

Kaupunki tukee Ikaalisten 4H-yhdistystä reilun 10 000 euron avustuksella